Una cuina feta a mida

Aquest estiu em van fer un encàrrec que fins llavors encara no m’havien fet.

Em van demanar de fer una cuina a mida, de ferro i fusta, amb un aspecte un tant rústic i industrial a l’hora.

Era tot un repte que vaig afrontar amb ganes i alegria, la meva afició per construir coses tenia una excusa fantàstica per adquirir una nova dimensió. Vaig agafar llapis, paper i una calculadora i vinga a fer gargots i números.

Vaig optar per fer uns cubs de ferro que poguessin contenir una estructura de fusta sobre la qual podria collar portes i calaixos i també les parets exteriors de la mateixa.

Del resultat n’estic força orgullós, ara, que molta part del mèrit el tenen la fantàstica parella que em va demanar la feina, unes noies meravelloses amb molt bon gust que a més de guiar-me en l’estètica van envoltar la cuina amb tot de cosetes ben boniques.

 

20140717_114933

cuina

Leave a Reply

